mandag 4. mars 2013













Til ære for
i Ingeborgstua


HULDA
 
GRATULERER MED DAGEN









I skog og mark er det du trives best,
å komme til Hytta er alltid en fest.







Fra tidlig vår og til sene høst
 er det Hytta både sist og først.






  Du liker å pynte og stelle til,
 men denne bursdagen blir det ikke helt slik du vil.
Men snart er du atter kvikk og kjekk,
og alle smerter er borte, vekk!

Vi kommer med gaver og hilser på,
vi lover å gå så stille, på tå,
ikke si ting som får deg til å le,

for det gjør vondt i bruddene det!
Litt moro må vi likevel ha
og en og annen latter ta,
det er jo bursdag
HIPP, HIPP HURRA!
   Dagen skal bli kjempebra!


GRATULERER MED DAGEN
OG
GOD BEDRING


















10 kommentarer:

Hulda sa...

Tusen takk, det var kjempefint! Flott å se bildene fra hytta. Ser fram til å komme dit igjen.

Vores have sa...

Flotte billeder du viser. Tak for kommentaren på min blog. Ønsker dig en god mandag / god ny uge.
Knus Hanne Bente

eli bella sa...

For et deilig hytteparadis, såå flott steinhytte, sikkert gammle. God bedring til Hulda med den flotte inspirerende bloggen. God mandag.

Hilsen Bodil F.T. sa...

Flottbursdagsdikt!! Oghils Hulda og gratuler henne fra en trofast bloggleser!!

Turid sa...

Gratulerer med dagen til din søte datter! Og jeg forstår at hun trenger et "God bedring" også!

Flere jubilanter i dag, min far fyller 84 og mine foreldre kan feire 63 års bryllupsdag!

Klem fra Turid

Marit Johanne sa...

Gratulerer og god bedring til Hulda! Ikke rart det har blitt mindre tid til bloggbesøk når slikt skjer. Da er det familien som er viktigst.
Ønsker deg en god og velsignet uke!Marit

Linda sa...

Gratulere med dagen til Hulda, og masse god bedring!!
Klem fra Linda :)

Turid sa...

Huff og huff, den ulykken hadde jeg ikke fått med meg! Så trenger de nok et "god bedring!" alle tre!

Klem;)

Viola sa...

Ååå DEN herlige hytta da du!! En slik kunne jeg faktisk ha tenkt meg! Hva er bedre med hytteliv og ute i det fri, opp på fjellet, få litt utsikt! Det er ikke alltid jeg kommer meg dit, men det lever alltid inni meg.. :))

Ha en god helg, klem fra meg! :)

Viola sa...

Og jeg er vel alt for sen med å si gratulerer til den kjekke dattera di?? men uansett - gratulerer! :))