torsdag 17. november 2011

TORSDAGSTEMA - I LIKE # 15.





JEG LIKER...





at de smårutede kjøkkengardinene er kommet opp!
Så liker jeg å tenne lys der en tidlig morgen ,
og bare nyte!





Brikken som ligger på benken liker jeg
VELDIG GODT
Den fikk jeg i gave av min niese for mange år siden.
Hun var rundt 10 år da hun laget den, og en til,
broderte rundt kanten og et motiv midt på.
Hun har fortsatt med håndarbeid i alle år,
og om du vil, kan du se noe av det hun har gjort
på bloggen hennes - LAPPESOLA.



8 kommentarer:

Refleksjon på livsvegen sa...

Fin og lun stemning!
Kjekt med slike minner :-)
Ha ein god dag!

klem

Hulda sa...

Det så ordentlig koselig ut. God stemning. Så fint med de rutete gardinene og den rutete brikken. Koselig også med tente lys. :)

Unknown sa...

Det ble jo veldig korselig da ,levende lys er et must nå i de mørke vintermåndene.

Korslige bilder , klem Marit.

4U2 sa...

Mysigt är det allt!

Pialotta sa...

Trevligt o så mysigt .. jag gillar oxså vad jag ser :)

Erik "Semlan" sa...

Fint stilleben med ljusen och kannan. Ser verkligen trevligt ut, förstår att du gillar det. :-)
Sprider ett lugn, fint.

anemonen sa...

Hemtrevligt och mysigt det här. Lugnt och skönt.

Elisabeth sa...

Härligt stämningsfulla foton!