fredag 25. november 2011

ABC skandinavia runde 2 # Æ.









Det er snart første søndag i advent,
og advent betyr komme,
"Han kommer", hørte jeg nå nylig.







Midt i travelheten syns det er godt å tenke på 
at Han som kom julenatt er Vår Frelser.
Derfor blir min Æ i ABC - leken
en liten del av juleevangeliet.






Med ett var engelen omgitt av en himmelsk hærskare, 
som lovpriste Gud og sang:

"Ære være Gud i det Høyeste
 og fred på jorden blant mennesker som har Guds velbehag."





Jeg ønsker alle en fin adventstid!













13 kommentarer:

Refleksjon på livsvegen sa...

Så nydeleg!

Takk at du deler din vakre englar og den gode bodskapen!

God helg :-)

Hulda sa...

Dette var jo et høytidsfullt innlegg. Med julens budskap. Flott med alle englene. Gleder meg til å komme på søndag. :))

Viola sa...

Så mange fine engler du har! Ja julens budskap vil vi ha, og dette var adventstidens budskap, flott innlegg! :)

Samtidig vil jeg ønske deg akkurat det, en god advent og en god helg! :)

Rasmine sa...

Rigtig godt fundet på! Tak, og i lige måde :-)

Ruth Bernssen Bø sa...

kreativ som alltid og ei flott englesamling.

God helg

AnKa sa...

Nydelige bilder og ord du deler med oss. Ønsker deg ei koselig adventstid.
Klæm fra anka

Beth sa...

Nydelige engler du viser her...
Ønsker deg og dine en koselig adventshelg og så håper jeg at "Berit" ikke herjer så ille hos dere...

Klem...

Evatina-beth sa...

Det är viktigt att tänka på vad adventstiden egentligen betyder. Det är så lätt att bara tänka på alla praktiska bestyr.
Njut av dagarna med tända ljus och änglar.
Kram från Eva

Donald sa...

Hvor er det smukt - dejlige billeder! En dejligt tid er foran os, hvis man forstår at sætte pris på juleskikkene :)

Alvas Hobby og Garden Bird sa...

Så er adventstiden i gang:)
Du har så fine løsninger på ABC-leken, julens budskap og skjønne engler,vakkert!
Gleder meg til å tenne det første lyset, stjerna lyser alt i vinduet og skaper fin stemning:)
Ønsker deg ei fin adventstid og en flott kveld!

Pialotta sa...

Änglar i mängder.. Är det så att du samlar på Änglar eller ? Adventsstämning verkligen med kristet budskap bakom:)

SigridfraEnget sa...

Her var det mange fine engler!!

Gbgmamman sa...

Hä var det massa adventskänsla! Underbart härligt! (så söt lilla vovven är!) :)