mandag 26. september 2011

FOTOKALENDER 2011 # SEPTEMBER.






FOTOKALENDER

og annen kalender.




Hulda har laget en flott kalender,
som jeg fikk i bursdagsgave i desember.
Her viser jeg kalenderbildet for ...






Slik har hun skrevet til denne måneden:
OKTOBER
er rusten og gammel,
banker på porten med
rasling og skrammel.




Så over til
FOTOKALENDEREN.  






Dette er bildet jeg vil ha på
FOTOKALENDEREN
for september.
Bildet tok jeg i september i fjor,
da vi hadde en vidunderlig fjelltur i vakkert høstvær.
I år ble det dessverre ikke noen slik tur.


Fotokalender 2011 logo

8 kommentarer:

Anonym sa...

Så underbar natur, fint att ha den på en kalender.

Rejen sa...

Fine kalenderbilleder til september..;D

SigridfraEnget sa...

Nydelig september-fjell-bilde... :-)

Inge sa...

Flot septemberbillede, sikke en udsigt. :-)

TorAa sa...

Denne turen kan jeg forstå var herlig.
Men, som du sier, været i året... Nei jeg sier ikke et ord til om det.

Ellen sa...

Fantastisk udsigt, I har haft på den tur - jeg kan godt forstå, at du har valgt dette med disse farver til september-billedet :-)

Pysselfarmor sa...

fint att bevara minnet av den sköna fjällturen från förra året för september....

Mona sa...

Så vackert! Vilka härliga höstfärger och himlen ser så underbart blå och frisk ut.