mandag 1. mars 2010

Mandagstema nr. 52. DYBDE.






DYBDE
er ordet fra
MANDAGSTEMA.


Siden jeg slett ikke, og heldigvis ikke,
har noe særlig til snøDYBDE  å vise...
spurte jeg Kjersti om lov til å låne  bilder .





Hun jobber på EGNN = elektrogjenvinning Nord Norge.
En dag fikk de  inn denne enorme vaskemaskinen.
 Minst to meter høy, var den,
så her var det DYBDE i massevis.




For en jente som alltid har elsket å utforske, var dette midt i blinken.
 Hun fant snart ut at  dette måtte hun utnytte til noe morsomt..
Og dette ble resultatet!
DYBDE nok for henne, og mere til.
 Som hun også sa:
Hvem andre kan si at de har vært en tur i vaskemaskinen?


Noen har vel sett disse bildene før,
 men de passet bare så godt til ukens tema.



Her finner du flere DYBDER!










17 kommentarer:

AnKa sa...

KULT bilde, det var en diger vaskemaskin. Håper ikke hun ble vasket i den:-D
Ønsker deg ei flott og kald uke her i nord:-)

Refleksjon på livsvegen sa...

Stilig!
Tenk det er mars, nyt den :-)

Unknown sa...

Artig tolkning av mandagstema!
Takk for besøk og kommentar.

Ønsker deg en fin uke!

Lotta sa...

Vilken jättetvättmaskin....Den skulle jag aldrig krypa in i ...
Tänk om nån stängde luckan och satte igång den
riktigt härligt tolkat på djupt...Söt tjej...
Kramizzzz / Lotta

Brit. (lille meg) sa...

Jeg har iallfall ikke sett disse bildene før..... Flott løsning igjen på en vanskelig oppgave, Jeg hadde ikke sett noe råd for å være med på denne leken, det er altfor vanskelig for meg. Jeg har så lite fantasi....
Ha en god uke!:-)

Wildhearts sa...

Roligt val till temat. Bra fångat!

Hedwig sa...

Den var god den! Hon blev ju en lilleputt i den stora maskinen.

linsky sa...

Utrolig stilig! :-)

Petunia sa...

Jeg vil ha en slik vaskemaskin! Da trenger jeg bare vaske en dag i måneden og få mye mer fritid som jeg kan bruke til å blogge og ta bilder!!
Herlig løsning!!!

Tussilago sa...

Du store tid, bokstavelig talt. Lurer jammen på hvem som har så mye vask?
Morsom løsning av tema..med hjelp fra en skøyer av en fotomodell;)

Unknown sa...

Hjelpes meg!! Så skummelt da?! Men dybde er det i alle fall nok av der ja.

Turid Holm Flaa sa...

Å herlighet for en stor vaskemaskin og morsomme bilder. Det bra med litt lek og kreativitet i hverdagen. Ønsker deg en riktig god dag. Masse hilsen Turid

Hulda sa...

Ja, denne vaskemaskinen er det virkelig dybde på! Lurt å ta den til dette temaet. - så fikk jo også Kjersti være med på leken. :)

Turid sa...

Artig "dybde" bilde dette!
Huff, jeg hadde fått klaustrofobi inni der..hihi:-)

AnneKa sa...

Wow det var stiligt:)) Tenk å ha en sånn maskin. Liker ikke å vaske klær så av og til har jeg ønsket med to maskiner så kunne eg fått tatt litt når eg først var i gang, men denne hadde jo vært midt i blinken;))

Anonym sa...

Takk for koselig kommetar inne hos meg. Den vaskemaskinen skulle jeg gjerne ha hatt av og til. Stilige bilder! Ha en flott kveld!

Melusine sa...

Oj, det var en vaskemaskin med dybde! Noen ganger skulle jeg ønske jeg hadde en slik her hjemme ;)

Takk for fin kommentar hos meg!